Home » NB begint het seizoen met een uitzege

NB begint het seizoen met een uitzege

Lemselo – Noord Berghuizen 1-2.

Het was lang geleden dat de hoofdmacht van Noord op de Hulsbeekbaan heeft gegooid.
Vandaag stond daar de opening van het seizoen tegen NB op het programma. De eerste ronde ging LE goed uit de startblokken en wisten mede door enkele mindere schoten van NB een schotlengte voorsprong te pakken achterop de baan. Bij het keren had LE een minder schot waardoor NB terugkwam in de wedstrijd en de voorsprong voorop de baan weer bijna teniet was gedaan. LE haalde door goede schoten aan het einde dit punt toch binnen. De tweede ronde begonnen beide teams goed en deze ronde liepen beide teams dan ook lange tijd gelijk op. Voorop de baan wist NB een kleine voorsprong te pakken die ze deze ronde ook niet meer weggaven. De laatste ronde was LE minder zuiver en hier wist NB goed van te profiteren mede door een formidabel schot van Daan Grunder bij het keerpunt en zodoende ging dit laatste punt ook naar NB.