Home » Steeds Vooruit E – kv Noord Berghuizen E

Steeds Vooruit E – kv Noord Berghuizen E

Na de winterse buien van afgelopen week en de afgelastingen va de Champions Tour wedstrijden gisteren, was het nog even spannend of de jeugdwedstrijden van vandaag wel door konden gaan. Maar het bleek dat de banen prima bespeelbaar waren. Na de volle winst tegen de hekkensluiter twee weken geleden, was er vandaag de zware taak aan de welpen van Noord om punten van de koploper Steeds Vooruit af te snoepen. En dat snoepen ging de toppers van NB, zo vlak voor sinterklaas, goed af.

Ondanks dat één van de wat ervarene spelers van NB helaas niet aanwezig was, konden de bezoekers goed tegenstand bieden in de eerste ronde. Het ging tot en met het laatste schot gelijk op. SV won deze ronde nipt met een kleine 10 meter verschil.

De tweede ronde waren beide teams weer aan elkaar gewaagd en het was dan ook een mooie strijd om naar te kijken voor de toeschouwers. Er vielen enkele zeer lange schoten. Aan beide kanten werd er volop gestreden. Door twee iets mindere schoten aan de kant van SV pakte NB zelfs een lichte voorsprong. Deze voorsprong wisten ze goed vast te houden en zodoende de tweede ronde naar hun kant te halen.

Met een 1-1 stand werd aan de derde ronde begonnen]. Wederom waren beide teams erg goed aan het gooien. Toch trok NB uiteindelijk aan het langste eind en pakte zo ook de derde ronde binnen.
Met een 1-2 einduitslag gingen de welpen van Noord terug naar het clubgebouw waar de sint een leuke verrassing had voor de winnaars van vandaag.