Home » Winst op de Toekomst E (2 – 1)

Winst op de Toekomst E (2 – 1)

Weer een afgelast sportweekend vanwege het overtollige water. Maar toch zijn er nog banen in Twente die nog niet zijn ondergedompeld tot Atlantis.

De Toekomst kwam met het verzoek of de wedstrijd niet gewoon vandaag kon worden gespeeld. Na een inspectie van de baan, om te kijken of deze veilig genoeg was om te bespelen, werd aan dit verzoek gehoor gegeven.
Dus…….

Op een uitstekend bespeelbare Leeuw ’n koel werd er een spannende wedstrijd gespeeld. Meteen vanaf het begin kwamen beide teams goed uit de startblokken. Het bleef heel lang gelijk op gaan. Tot NOORD, 4 schoten voor het eind van de eerste ronde, een lichte voorsprong kreeg. Deze voorsprong wisten de welpen vast te houden. Stand hiermee 1-0.

Ook de tweede ronde was een spannend duel. Beide teams waren ook in deze ronde aan elkaar gewaagd. Toch wist de Toekomst een redelijke voorsprong op te bouwen. Hier had NB geen antwoord op.

Met een gelijke stand werd er begonnen aan de laatste ronde. Beide teams waren niet van plan om het bijltje er bij neer te leggen. Het bleef dan ook spannend tot het allerlaatste schot. Deze werd met enkele meters verschil beslist in het voordeel van de welpen van Noord. 2-1 dus de uiteindelijke eindstand van deze spannende en zeer boeiende wedstrijd.