Home » einde seizoen ’23/’24

einde seizoen ’23/’24

Oldenzaal, 5 mei 2024

Er is na vandaag nog 1 wedstrijdronde in te halen. Maar omdat deze tussen Noord Berghuizen en de Toekomst wel al was gespeeld, is het vandaag voor deze twee teams de laatste wedstrijd van het seizoen.

De welpen van Noord spelen deze laatste wedstrijd in en tegen Beuningen. En moeten dit helaas doen zonder één van de wat ervarene spelers. Bij aanvang van de wedstrijd staan beide teams op 11 punten. Maar Beuningen heeft dus een wedstrijd minder gespeeld. Het beloofde dus en spannende strijd te worden.

Beide losschoten waren lang en deden weinig voor elkaar onder. Noord Berghuizen kon nog twee schoten goed mee komen. Toen schakelde Beuningen een tandje hoger en nam afstand. Deze voorsprong wisten ze uit te bouwen tot ruim een schot. Niet dat Noord Berghuizen een slechte wedstrijd speelde. Maar Beuningen was duidelijk de betere partij. Ook de tweede en derde ronde kwam Noord niet tot een punt. De einduitslag: 3- 0.

Het team van Noord kan terugkijken op een mooi seizoen, met mooie resultaten.
Waaronder:

2-1 winst op de Toekomst thuis
1-2 winst op Steeds Vooruit (koploper) uit
1-2 verlies op Steeds Vooruit (koploper) thuis in een spannende wedstrijd

Er zijn hier en daar nog wel wat verbeterpuntjes waar we de komende periode aan gaan werken.
En dan zien we elkaar weer in seizoen ’24/ ’25

Iedereen bedankt voor een geweldig seizoen.

en Wessel