Home » Lattrop-Breklenkamp wint spannende eerste competitiewedstrijd tegen Noord Berghuizen

Lattrop-Breklenkamp – Noord Berghuizen 2 – 1

Iedereen weer terug van vakantie, kan de competitie weer beginnen

Vandaag was het eindelijk weer zover. In en tegen Lattrop-Breklenkamp werd onder ideale weersomstandigheden de eerste competitiewedstrijd gespeeld. Het is bij zo’n eerste wedstrijd van e competitie toch even kijken hoe de spelers van de vakantie terug komen. Noord Berghuizen bleek dit iets beter af te gaan dan de tegenstanders. Brutaal haalden de welpen van Noord het eerste punt nipt binnen na een spannende speelhelft.

De tweede helft was al net zo spannend als de eerste. Totdat bij een speler van NB, 3 schoten voor het eind, de kloot uit de hand glipte en voorbij het afzetpunt rolde. Hierdoor werd het voor LB wat eenvoudiger om het tweede punt binnen te slepen.

De derde ronde gingen beide teams gewoon door met waar ze de eerste twee rondes ook al mee bezig waren.
Er werd een heuse wedstrijd op de baan gelegd. Het bleef dan ook tot het allerlaatste schot erg spannend. Het was uiteindelijk LB die aan het langste eind trok met een verschil van ongeveer 15 meter.

Laten we hopen dat dit een voorbode is van komend seizoen. Dan worden er nog erg veel mooie wedstrijden gespeeld.