Home » Uitslagen NK senioren 2023

Uitslagen NK senioren 2023

Op deze zonovergoten, hete zondag is het jaarlijkse NK klootschieten gehouden. De organiserende vereniging Lattrop-Brecklenkamp heeft er alles aan gedaan om ook deze editie weer perfect te laten verlopen. Vervoer naar het startpunt van de straat en terug van het eindpunt terug naar de baan, EHBO, eten en drinken en aanschafmogelijkheid van nieuw materiaal was aanwezig.

De straat was een eerlijk traject waar geluk niet tot weinig van invloed was op het eindresultaat. Plaatsen was hier het codewoord. De baan was, anders dan donderdagavond toen een aantal van onze vereniging nog zo dapper zijn geweest om de buien te trotseren, droog en hard. Maar snel was hij niet. “He’j mut strak en hard” hoorde je hier het meest worden geroepen. En voor het onderdeel zetten (het meest favoriete onderdeel van de meeste schutters) was er in het aangrenzende weiland een aanloopstrook geprepareerd, om de kloot daar zo ver mogelijk door de lucht te smijten.

Door de dames en heren van Noord is er niet onverdienstelijk gepresteerd. Hier en daar kon het nog wel wat beter…….
maar over het algemeen zijn er mooie resultaten behaald. Hieronder vind je een overzicht van die prestaties.

Prijswinnaars allen van harte gefeliciteerd

De volledige uitslagen vind je hier.

htps://www.klootschieten.com/uitslagen-nk-senioren-2023/